Adjö lilla fågel Fenix - flyg högt över tak och torn.

Idag tog vi farväl - den lilla dunbollen och jag. Våra vägar skiljs nu. Jag kommer aldrig att få veta om dess vingar bar. Men jag lever i tron att den klarar sig. Att den snart flyger fritt och får ett nytt liv. Inte längre instägd på en kal balkong. Inte längre fånge.

Idag flyttar jag. Tillbaka till den lägenhet jag hade innan Peter dog. Platsen där vi umgicks, älskade, skrattade - levde. Nu ska jag vara där ensam. Bara ångesten och jag. Och så hundarna - mina älskade hundar. Snart får jag se dom igen.

En bugning och så var det farväl


Gömd bakom kvistarna


Sovplats


Dödens fågel


Adjö min sommar lägenhet...



Adjö min dörr...


Adjö mitt tillfälliga hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0