Vinter, vinter

Mörkret håller på att göra mig galen. Några futtiga timmar mitt på dagen man kan hoppas på sol. Redan efer 15 börjar det skymma. Inte undra på att vi här i norden angrips av depressioner med allt detta mörker.

Jag har anlänt på jobb. Här är allt som förut - som alltid. Men i morgon har jag trevligheter som väntar när jag får min barndomsvän på besök. Ser fram emot att få sitta och uppdatera. Länge sen vi fått sitta och verkligen prata. Jättelänge sen.

Det finns väl inte så mycket annat att konstatera än - söndag men vardag.

Kommentarer
Postat av: Malle

nä mörkt är det. Jag har faktiskt börjat äta D-vitamin för att ....ja inte vet jag...minska inflammationer kanske? Man borde kanske äta lite Treo om dagarna med, det skall ju ge bra skydd. Inte mot mörker förståss. Där är nog hundgos och choklad överlägset ;)

Stor kram

2010-12-12 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0