Peter


Jag önskar du kom till mig i mina drömmar i natt. Att för en stund få återförenas med dig - känna din närhet och din närvaro en kort minut. Få se ditt leende, höra din röst. Låt mig vara dig nära. Låt mig känna dina antegad mot min kind, din hud mot min hud - din hand i min. Vagga mig i din famn, smek mig över håret. Säg att du finns hos mig - för alltid.

Lämna mig inte ensam. Gå inte ifrån mig - säg inte farväl. Säg istället att vi ses snart igen. Att du finns hos mig varje dag, varje minut, även om jag inte ser dig. Ge mig styrka att orka genom varje dag. Ge mig tröst att veta att du aldrig lämnat mig. Ge mig hopp att vi en dag skall ses igen.

Bygg ditt bo i mitt hjärta. Lär mig leva med saknaden. Ge mig tilltro att jag kan lära mig att leva i glädje att du funnits, inte i sorg för att du är borta.

Jag älskar dig, Peter. Idag, i morgon... alltid.


"Det finns inga murar
bara broar
Det finns inga stängda dörrar
bara portar
"

Tommy Tabermann







Kommentarer
Postat av: Tuija

Du skriver så levande och vackert om er kärlek :0)

Kramar

2010-07-07 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0