Känningar

En malande känsla av olust. Som om något dåligt ligger och lurar bakom knuten. Inte ångest. Inte rädsla - Bara en ren och skär olustkänsla. Peter brukade tala om "känningar". Vet inte riktigt varifrån den kommer eller vad den beror på men det brukar sällan föra något gott med sig. Även hundarna har betett sig märkligt. Det har funnits oro i luften. Dom har börjat märka sina revir - inomhus. Vad händer?

Kanske är det bara ren trötthet. För jag känner mig trött och sliten. Har 500 km av bilkörning bakom mig igår. En hel dag fotografering. Inneboende, med mycket folk runt mig. Nya människor jag aldrig träffat. Jag som är van att vara helt ensam. 700 km bilkörning framför mig i morgon. Skall hämta hem min hund på hemvägen - äntligen. Jag har saknat lilla Wilma. Skall bli skönt att få gänget samlat igen och man slipper det dåliga samvetet för att man inte haft henne hemma. Jag sände textmeddelande till uppföderen om i morgon. Allt borde vara klart, men jag har inte fått svar. Känns oroväckande. Är allt i sin ordning?

Har ont i ryggen - mellan två kotor uppe i höjd med skulderbladen. En gammal skada som gjort sig påminnd och har tydligen igen inflammerats. Har inga inflammationshämmande värkmediciner kvar. Ingen bra dag idag...






Kommentarer
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Ja det hade väl varit konstigt om sorgen inte satte spår både i rygg och ork.

Känningar verkar otrevligt. Undra vad det skall bli av det?

Stor kram

2010-09-26 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0