Saknar

En omtumlande dag med mycket prat och minnen när jag träffade Peters arbetskamrat. En kopp kaffe blev tre timmar. Vet inte vart tiden tog vägen - men det kändes bra.

Efter en gråtfri dag var det dags att återgå till vardagen. Men det var inte så mycket sorgetårar - det var mera tårar av längtan och tårar av kärlek - minnestårar. Jag blev så medveten om hur mycket jag saknade alla hans små egenheter som gjorde honom till just den han var. Smärtsamt att inse att jag aldrig kommer att finna någon som kommer att kunna fylla hans plats. Han var min människa här på jorden... och tomrummet känns oändligt stort.

En bra dag trots allt - men jag saknar Peter så det river i själen.


You just faded away

You spread your wings you had flown
Away to something unknown
Wish I could bring you back.
Youre always on my mind
About to tear myself apart.
You have your special place in my heart.


And even when I go to sleep
I still can hear your voice
And those words
I never will forget...

Lene Marlin - A place nearby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0