Söndagskänsla

En solig och fin dag som vi spenderat med hundarna i skogen. Vilken ro och vila för själen. En påfyllning av energitanken. På kvällen var jag med Stig och Ann-Christin till mormor och morfars grav och tände ljus. Det var länge sen - väldigt länge sen.

Peter och jag gjorde ofta söndagsutflykter och hade den speciella känslan man har på en söndag. Inte på jobb men en mental förberedelse för den kommande veckan. Man vill inte göra något storstilat men man vill ändå ta vara på den lediga dagen. Det var nästan konstigt att känna denna söndagskänsla igen - det är också väldigt länge sen.

Förtjusande tjejer: Ellen, Fanny och Agnes ♥


Jag fotograferade moln idag. Såg ett svart moln bland alla dom vita och tänkte på "det svarta fåret"... Först när jag laddade upp bilden på datorn såg jag hjärtat i det svarta molnet ♥


♥ Vackert ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0