Full aktivitet

Jag har haft en bra dag. Varit full av energi och fått mycket gjort. Gick till skolan för handledning av mitt examensarbete redan från morgonen. Fortsatte med den andra handledningen direkt efter och fick mycket inspiration och idéer. Jobbade hela dagen och kvällen med layouten på böckerna och det börjar verkligen se ut som en riktig produkt. Bildspelet kommer också att fungera som jag tänkt så nu känns det bra. Jag kan pusta ut. Jag får min examen i vår om inget riktigt extremt händer - att jag hamnar ut för någon olycka, dör eller så... Men det har jag inte tänkt göra.

"Jag kan ännu höra dina steg" utställningen hänger i Fredrika hela månaden och en av bilderna kommer att vara framme på Stockholm Furniture Fairmässan i Stockholm som en hel montervägg när Form -08 har sina möbler på utställning. Var in och tittade på deras minivernissage idag och det såg fint ut.

Ilskan har avtagit och energin har i stället kanaliserats på bra saker. Det känns som om det börjar vända mot det bättre igen. Det firade jag med en Runebergstårta och en stor chokladkaka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0