Fyllhundskalas

Efter att ha finslipat text hela helgen kände jag att jag behövde ha lite fest. Eftersom både Fanny och Wilma fyllt år i februari, när jag självfallet var på jobb, beslöt jag att ställa till ett riktigt fyllhundskalas. Jag gjorde varsin liten tårta åt "tjejerna" av rått maletkött och lite knackkorv. Själv nöjde jag mig med knäckebröd med ost och sardiner nerskölt med lite kaffe.

Vår fest varade ca en halv minut. Det var väl ungefär så länge det tog för födeledagsbarnen och gratulanterna att sluka sina fläsktårtor. Själv firade jag någon minut längre innan jag åkte till gravgården och tände ljusen och sen återgick till finslipandet.

Jag har haft en trevlig dag.



Kommentarer
Postat av: Marika

Bra med trevliga dagar!

2011-02-28 @ 17:39:09
Postat av: Malle o lilla R

eiuuuuuuuu! om man inte är hund då ;)

Kram

2011-02-28 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0