Livskvalitet

Hur skönt är det inte att vakna och se att det blir en härlig, solig dag. Att se morgonens först solstrimmor smyga sig in mellan persiennerna. Att få en morgonpuss av en gosig hund och dessutom få sitta en stund med dottern, innan hon åker iväg till skolan - det kallar jag för livskvalitet.

Jag tog god tid på mig. Tänkte inte en enda stressig tanke. Bestämde mig för att inte ha ett enda måste på hela dagen. Den här dagen var till för att avnjutas med lugn och ro, frisk luft och glädje. På med varma kläder på både mig och hundarna och sen bar det av på promenad.

Luften kändes så ren. Solen var så klar och varm och jag kände att det faktiskt kommer en vår i år också.

I dag - en dag med förgylld kant.

Vilken härlig morgon


Tjejpromenad med guldkant


Vem spanar man in?


Det är ju självaste Amor

Kommentarer
Postat av: Leila

O vad du har rätt Lisen man måste ta vara på livet.Vilka SÖTA vovvar du har.

2012-02-22 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0