En bit av himmelriket

Vilken underbar dag. Vackert väder med sträng kyla och sol. Trevligt besök av Marika, som jag inte sett på länge. Och som grädde på mosen fick jag 3,5 timmars ansikts- och annan behandling hos blivande estenomer. Min dotters kompis behövde ett lämpligt offer när de skulle öva på "mogna kvinnor". Jag var inte sen att säga "JA TACK".

Att börja med manikyr och sen få ögonbrynen både rensade och färgade för att till slut få ansiktsbehandling med en LÅÅÅNG massage var som att vinna på lotto. Det kändes som att få en bit av himmelriket framför sina fötter. Att bli ompysslad och bara få ligga och njuta i 3,5 timmar. Ligga och blunda och samtidigt lyssna på lugn musik. Sätta problemen på hyllan och bara känna hur härligt livet kan kännas. Det kallar jag för kvalitetstid.

Tack Sofia, som skötte om mig. Tack Ida, som stod för hela kalaset och bjöd på det som julklapp. Du visste precis vad jag behövde ♥♥♥


Sofia


Manikyr


Ögonbrynen fick form

Kommentarer
Postat av: Leila

Det kan jag förstå att det kändes skönt.Viktigt att ta hand om sin kropp.

2012-01-26 @ 11:49:54
Postat av: Marika

Det var så roligt att träffas! =) Och den där behandlingen för "mogna kvinnor", den verkade ju helt okej!

2012-01-29 @ 22:11:12
URL: http://fiskensvea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0