Djursjukhuset sista hoppet

Fannys tillstånd är så gott som oförändrat. Eftersom hon inte kissar var jag tvungen att gå till veterinären för att få hjälp. Hon rekommenderade starkt en operation och konsulterade djursjukhuset i Vanda. Jag kände att jag inte längre har något val. Jag klarar inte av att göra beslut utan att ha gjort allt som finns att göra. Ännu är det inte ens säkert att operation ens längre är möjlig. Men magnetröntgen visar hur det ligger till. Jag håller tummarna och skänker en tanke till dom högre makterna.

Vi åker i morgon bitti med tidiga morgontåget, kl 5.43.

Ibland känns livet inte rättvist.

Agnes tittar till mamma Fanny

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på den långa resan imorgon! Håller tummarna att allt går väl.

2010-12-03 @ 19:29:12
Postat av: Miia

Håller tummarna för Fanny och dej i morgon! Tänk om alla djur hade en så underbar ägare/människa som dej!!

2010-12-03 @ 23:02:04
Postat av: Marika

Lycka till! Vi tar kvällsté en annan gång, det finns många kvällar till! Kramar!

2010-12-04 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0