Fysiska besvär

En molande värk har satt sig i den nedre delen av magen. Går med lite stegring hela tiden. Fryser. Det har pågått över en vecka nu. Jag besökte HVC på tisdagen. Undersöktes av en läkare som inte jobbat som allmänläkare på tio år (enligt hans egen utsago), inte kände till sömnhormonet melatonin och skrev ut en antibiotika som inte funnits på marknaden på flera år. Men han bemötte mig i alla fall med den respekt som en läkare förväntas göra. Mina problem kvarstår dock och har blivit snäppet värre. Värken kommer i vågor, och ibland får jag vika mig för att det gör så ont. Har svårt att sitta för då trycker det på magen och det gör ont hela tiden.

Jag har mycket datorjobb som väntar, men kan inte riktigt sitta vid datorn nu och det gör mig frustrerad. Ligger i stället i sängen med laptopen riggad ovanför magen, men det är bara skrivjobb jag kan göra i denhär ställningen och med denhär datorn. All editering får vänta. Hoppas att det vänder snart åt det bättre hållet. I annat fall får jag ta ett nytt besök till HVC.






Kommentarer
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Men...varför har du ont? så kan du ju inte ha det. Hoppas det går över ultrafort! Kram

2010-10-09 @ 20:13:46
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Men...varför har du ont? så kan du ju inte ha det. Hoppas det går över ultrafort! Kram

2010-10-09 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0