Vad säger man?

Jag väntade kaffebesök. Handlade lite extra gott. För engångs skull hade jag dukat färdigt, det brukar jag inte göra. Det var ju onödigt, för det blev aldrig något besök. Inget återbud heller. Det var bara tyst. Och jag kände samma besvikelse som på lördagen för två veckor sen när jag väntade på samtalet...

Vet inte vad jag ska säga. Har väl egentligen inte så mycket att komma med just nu. Sänder bara en varm tanke till Peter och känner saknaden.


Det finns inte mycket kvar nu
- en ring i ett halsband
din doft som jag fortfarande anar
i en skjorta på en galg

Tystnad
Kärlek
Längtan
Ensamhetens tysta timme

~Lisen~



Kommentarer
Postat av: M o Z o R

Fan va ruttet, varför gör folk så? En sak att inte komma mne att göra en så oviktig att man inte ens behöver ringa återbud är fanimej riktigt lumpet. Jag och lillan hade gärna kommit! Och jag har ju suttit där likadant...ungefär som när man ringer vänner som bara tjatar om sig själva och problem som de på ALLVAR tycker är stora och viktiga. Som att tjata om jobb i all oändlighet eller annat som får en att bara vilja skrika: men byt mej mig vettja om du är så jävla missnöjd. Suck och stor kram.

2010-10-18 @ 19:24:20
Postat av: Den Långa Vägen

Ja Malle - oviktig var ordet. Hade gärna tagit fikan med dig och Rakel och Zamantha. KRAM!

2010-10-18 @ 19:39:18
URL: http://lisenstankar.blogg.se/index.html
Postat av: Malin

Fattar verkligen inte hur människor kan göra så. De har ingen aning om vad det betyder och hur mycket kraft det tar! Sedan tycker jajg att det tillhör folkvett att man hör av sig som sagt, att man lämnar återbud om man inte kan komma så sagt! Hoppas att du har en bra dag i dag. Herman och jag ska till en fotograf och ta lite bilder på honom:) Ha det så bra!!!

Kram!

2010-10-19 @ 09:00:05
URL: http://www.thomasmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0