Glad midsommar

Det är det verkligen. En glad midsommar. Jag har varit ensam största delen av tiden, men ändå har det varit trevligt.

Idag fick jag en glad överraskning när min gudson och hans pappa kom och gratulerade mig tidigt från morgonen. Jonas hade själv plockat blommorna och det var verkligen hjärtskärande sött när han stod där med den lilla buketten i handen när jag gick och öppnade. Jonas själv fyller också år idag. Hur praktiskt är inte det så man kommer ihåg sitt gudbarn.



TREVLIG MIDSOMMAR TILL ALLA!


Jonas syns knappt bland alla hundarna som ville tränga sig med på solstolen.



Min fina bukett jag fick av Jonas på min födelsedag ♥

Kommentarer
Postat av: Leila E

Min mans födelsedag idag och midsommarafton han skulle fyllt 66 år.Tänk att du också fyller år den 24/6 så konstigt villket sammanträffande.Det känns dubbelt tungt idag i denna ljuva sommartid med alla minnen.Så fina bilder på din lille gudson jag förstår att du blev glad.Man ser att livet går vidare när man ser dom små.Leila

2011-06-26 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0