Så var man Vasabo

Ingen vidare början. Först var det magsjuka, som jag fortfarande har lite känningar av. Sen var det migrän. Men nu är jag här och livet har börjat i ny miljö. Det känns skönt. Fortfarande är mitt hem lite halvfärdigt. Gardiner fattas, lampor i taket likaså och inget hänger på väggarna men det kommer så småning om. Möblerna börjar hitta sina platser. Blommorna har jag bytt plats på nästan varje dag. Men nu känns det ok. Jag trivs här. En lugn miljö. Grönt när man ser ut genom fönstret. Egen (pytte)liten bakgård och snart en ny terass. Glada och trevliga människor. Hundarna trivs. Solen skiner. Vad kan man mera begära?

I morgon får jag mitt betyg och min examen. Sen kan jag titulera mig fotograf. Då var det slut på en era igen. Fyra år har man jobbat för det och det var mödan värt. Nu får jag hitta nya mål. Det är väl dom som driver en i slutändan.

Just idag känner jag mig ganska nöjd med tillvaron.






Kommentarer
Postat av: Leila E

Vad det låter fint vad glad jag blir för din skull.



Leila

2011-05-26 @ 15:11:52
Postat av: ilse

Grattis Lisen!

Vad glad jag blir för din skull!

kram

Ilse

2011-05-27 @ 18:18:49
Postat av: nina

Grattis syrran!

2011-05-27 @ 19:50:15
Postat av: Miia

oj va roligt att höra att du har det bra! och stort Grattis till examen! //Miia & ligisterna

2011-05-28 @ 11:23:16
URL: http://trollungen-miia.blogspot.com/
Postat av: Maria

Grattis till examen och flytten! Du kommer säkert att börja trivas där du är, känner det på mig...

2011-05-28 @ 14:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0