På picknick

Kände behov av att komma ut. Morgonen var härligt molnig. Jag tog Ellen till Hovrättsparken - köpte ett triangelbröd och vatten åt mig och 400 gram köttfärs åt Ellen. Vi satt i skuggan av träden och havsvinden svalkade skönt. Nästan så mycket att jag började frysa - det var bara 25 grader varmt ute...

En stund hade jag ro att sitta, sen fick vi åka vidare. Körde runt på måfå. Pratade i telefon. Kände att jag ville hem tillbaka. Började göra om min blogg - dit for den dagen. Bröllopsbilderna blev inte editerade - men dom viktigaste är ju klara. Resten kan vänta. Idag var det en tänker-på-Peter-dag. För omväxlings skull.


I skuggan av träden



Köttfärsen lät sig väl smaka


På åktur ute på landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0