Till alla änglar

Idag skall ljusen brinna hela dagen - både inomhus och utomhus - för alla mina änglar. För mamma och pappa. För farmor och farfar. För mormor och morfar. För min fina, älskade Peter ♥. Saknaden har varit påtaglig och stark. 

Alla helgons dag till ära har solen tittat fram. Det var så vackert på morgonen och solens glitter i den nyfallna snön fick mig att känna ro. Ljuset skimrade på ett alldeles speciellt sätt och jag kunde nästan höra Peter säga "Har du sett så fint ljus".

♥ Du finns i mina tankar Peter, och du fattas mig.♥

"I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig."

Siv Andersson

Nykarleby 6.11.2010

Kommentarer
Postat av: Risto Nyholm

Tiden har en märkvärdig effekt. Efter en tid blir det förgångna en styrka. Det finns människor som inte fått uppleva kärleken som du har.

2010-11-06 @ 20:28:31
URL: http://fotofia.blogspot.com/
Postat av: Den Långa Vägen

Du har rätt, Risto. Både om tidens effekt och kärleken. Jag är lyckligt lottad som fått möta min själsfrände och en kärlek som finns på djupet. Först när han stod framför mig insåg jag vad jag saknat. Nu är jag smärtsamt medveten om vad jag förlorat. Tiden skall hjälpa mig att lära mig leva utan honom. Men kärleken kommer alltid att bestå.

2010-11-07 @ 15:40:37
URL: http://lisenstankar.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0