Dagar av längtan

Det finns dagar när

Du fyller min själ

- upptar hela mitt väsen

Tänker inte på annat

än hur det skulle kunna vara

 

Det finns dagar när

tomheten efter dej

känns som en amputation

En del av mej själv som inte

går att få tillbaka

 

Det finns dagar när

jag vill minnas stunden

jag fylldes av Din

värme och glädje

- Blev på djupet berörd

 

Alla de andra dagarna

- i det vanliga livet som är -

lever jag i nuet

Vänjer mej långsamt med

att Du är någon annanstans

 

Av Karin-02

 

 

När Du ännu fanns...   Ekenäs, 26 juni 2009


Kommentarer
Postat av: Malle o Rakel

Ja och så blev allt så tomt och kallt och otrevligt. Hur kunde det gå så fort. Jag skräms ofta av ensamheten och insikten av att han var 80% av mig...E alltså. Och nu är det så lite kvar. Hur skall man orla bygga upp det och fortsätta framåt? När skall hjärnan förstå att dte är på riktigt och när sall man sluta hoppas på att det skall vara annorlunda i morgon? Stor kram från oss

2010-09-09 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0