En glad dag

Jag vaknade med huvudvärk. Antagligen efterdyningar efter migränen jag hade igår. Men jag har ändå haft en glad dag. Jag har börjat med  LCHF idag och startat en ny blogg om mina 100 dagar med LCHF. Den som vill kan gå in och titta på adressen http://lchfi100dagar.blogspot.com/.

Men det var inte bara den nya dieten och bloggen som gjorde mig glad. Gladast blev jag över den vackra blombuketten jag fick. Helt överraskande och totalt oväntat. Tänk vad blommor kan göra en glad :)





Kommentarer
Postat av: Annelie

Åhhhh vilka vackra blommor och vilken färg!!!

2011-08-10 @ 22:06:22
URL: http://legoblomma.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej. Jag hittade din blogg när jag sökte efter personliga bloggar på nätet. Nu har jag suttit ganska länge och läst igenom dina inlägg och beundrar dig för din starkhet när det gäller att våga visa jobbiga känslor och vågar skriva ut dem i bloggen. Jag har också blogg som du mer än gärna får kika in i - jag skriver inte direkt om något glamouröst liv utan kanske mera lägger ut korten på borden, som du. Du verkar ha mycket stöttning av läsare, till skillnad från mig. Kanske vi kan ge varandra tips om hur man lockar folk till sin blogg?



/mvh Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0