Äntligen är det gjort!

Jag har länge planerat att både förnya och uppdatera min hemsida, men inte riktigt gett mig tid. Det är så många andra arbeten som kommit före i kön. Och jag visste hur arbetsdrygt det skulle bli, med en massa bilder att gå genom, så därför drog jag mig från att sätta igång.

Men nu är den klar och jag är glad att jag tog mig i kragen och fick det gjort. Ännu kommer jag att finslipa den och byta ut lite bilder, men i stort sett är den klar. Gå gärna in och titta och lämnar ni ett spår i gästboken är jag extra tacksam.

Sidan hittar ni HÄR



Kommentarer
Postat av: Annelie

Jättefin sida. Tack för tipset om kameran, är så sugen att börja. Jag kanske hör av mig om tips och råd, du är ju expert :-)

Kram till dig Lisen

2011-12-28 @ 01:00:51
URL: http://www.legoblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0