Ilonas berättelse

Examensarbetet börjar vara klart. Bildspelet, som baserar sig på bokens bilder och texter är också färdig. Tyvärr är mina kunskaper begränsade när det gäller programmet Adobe Premier Pro, så bildspelet är enkelt. Men så vill jag också ha det. När det gäller exmensarbetet är bildspelet bara ett sätt jag valt att presentera boken på utställningen. Nu väntar jag bara att posten skall leverera mina färdiga böcker. Hoppas dom ser ut så som jag hoppas.




Det här är Ilonas berättelse




Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder till en tragisk historia. Musiken gjorde sitt till också att man berördes djupt. Fint gjort!

2011-03-12 @ 18:02:16
Postat av: Annelie

Otroligt fina bilder. Verkligen gripande, man känner igen mycket. Hoppas boken blir precis som du har tänkt dig.

Kram

2011-03-13 @ 11:19:09
URL: http://www.legoblomma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0