Saknad i kvadrat

Jag satt och lyssnade på musik i Youtube och stötte på en låt som hängde med från allra första dagen. Den väckte många minnen till liv och påminde mig om den förunderliga kärlek jag kände för honom från första stund. En kärlek som bröt vingarna på skuld, krav och förväntningar men gav näring åt tro, tillit och förtröstan. Det var en omvälvande känsla för mig som aldrig hittat det jag sökt. Som ständigt väntat på något jag inte kunnat definiera. Plötsligt infann sig lugnet och själen vilade i förtröstan. Lade sig till ro vid hans sida. Byggde sitt bo i hans hjärta.

Jag saknar honom. Min själsfrende. Min ängel.





Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tror att dom alltid kommer finnas där på sidan om oss. Man har ju inte slutat älska dom för att dom inte finns där fysiskt, vi har inte valt detta och det gör så mycket ondare då.



Kram på dig

2011-09-30 @ 17:21:58
URL: http://www.legoblomma.blogspot.com
Postat av: Malin och Herman

Gråter en skvätt... Denna fina, sorgliga och underbara sång hade vi på Thomas begravning... så fin och så ont det gör!

Kram!

2011-09-30 @ 20:41:07
Postat av: Leila E

Så fint och tårarna kommer som alltid dom lockas fram av vacker musik.Nio månader nu sedan det ofattbara och ändå så nära som igår.



Leila

2011-10-02 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0