Solen har börjat värma

Vågar man lita på att sommaren är här på riktigt för att stanna? Det ser i allafall lovande ut. Även om morgnarna varit tungt lastade med moln så har solen fått dom att skingra sig när vi börjat närma oss middagstid. Och solen har verkligen värmt. Både kropp och själ. Det är förunderligt vilken inverkan solen kan ha på humöret.

Tjejerna njuter i alla fall för fulla muggar. Och självklart är mina solstolar ockuperade av de fyrfotade små liven. Men vad gör väl det. Värre är det när dom tuggar i sig mina terrassblommor och sen ser oskyldiga ut när dom blir haffade mitt i akten. Dom är luriga dom små blomtjuvarna...







Och sen var det ju dethär med blommorna...

"Jag bara tittar!"

"Och så tittar jag lite närmare...."

"Oops...Jag har inte gjort nåt!"

Kommentarer
Postat av: Annelie

Dom e så fina dina vovvar. Min buse älskar och käka gräs, till han kräks. Som vanligt mycket fina foton. En dag ska jag bli lika duktigt som du, jag övar och övar och tycker det är jättekul!

2012-06-14 @ 20:28:12
URL: http://legoblomma.blogspot.se
Postat av: Leila

Så fina!Sån tur att vi har djuren jag är så glad i min lilla kattkompis.

2012-06-14 @ 22:40:49
Postat av: Den Långa Vägen

Ja, kära ni. Utan mina små fyrfotade vänner vet jag inte hur jag hade klarat att gå genom skärselden. Fortfarande känner jag att dom ger mig en ofantlig styrka när det annars är tungt och jobbigt. För att inte tala om den närhet och värme dom ger.

2012-06-15 @ 13:48:31
URL: http://lisenstankar.blogg.se/index.html
Postat av: Marika

Haha! Vilka luringar!

2012-06-15 @ 23:25:46
URL: http://fiskensvea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0